Pārmaiņas ietekmē mūs visus. Pārmaiņas ir jebkuras organizācijas ikdienas dzīves sastāvdaļa – katrs jauns redzējums, stratēģija, biznesa plāns, IT sistēmas maiņa un pārstrukturēšana ir pārmaiņas. Pirms 10 gadiem pārmaiņu vadība lielākoties bija komunikācija un apmācība, kas tika organizēta tieši pirms faktisko pārmaiņu sākuma, ja jums paveicās. Tomēr šodien pārmaiņu vadība ir kļuvusi par atsevišķu vadības jomu.
Organizācijas nemainās. Cilvēki maina organizācijas. Un cilvēki mainās pa vienam, tāpēc pārmaiņas jāvada individuālā līmenī, nevis centralizēti no galvenā biroja. Ja šiem cilvēkiem neveiksmīgi notiek personīgās pārejas, ja viņi neuzņemas un nemācās jaunu pieeju darbam, visa pārmaiņu iniciatīva izgāzīsies. Ja darbinieki mainīsies un pieņems pārmaiņas, tas nesīs gaidītos rezultātus. Šeit parādās pārmaiņu vadības loma.